Przepustnica potrójnie mimośrodowa – kliknij
i zobacz budowę.

Typ: LUGER
Do zabudowy między kołnierze:
DIN EN 1092-1 PN 10-40, ANSI Class 150/300

Średnice: DN80 – DN300

Napędy: przekładnia ślimakowa, napęd elektryczny, napęd pneumatyczny (jednostronnego i dwustronnego działania)

Opis

    • Certyfikat TÜV zgodnie z normą DIN EN ISO 9001:2000
    • Monitorowane produkcji przez AD 2000-WO/TRD100
    • Znak CE spełnia wymogi bezpieczeństwa – Europejska Dyrektywa Urządzeń Ciśnieniowych PED 2014/68/EU
    • Certyfikat GOST-R 
    • Próba ciśnieniowa:DIN 3230, T3-BA/B0-1; EN 12266- 1 A
    • Dopuszczenia: Germanischer Lloyd, Lloyd Register of Shipping, Det Norske Veritas (DNV)

  • Bezpieczeństwo (opcja: TA Luft)
    Doszczelnienie za pomocą dławika może zostać wykonane bez konieczności demontażu napędu – łatwy dostęp do śrób za pomocą jednego klucz

    GEFA Multitop
    Przyłącze napędu wg ISO 5211 w różnych rozmiarach
    Konstrukcja przyłącza napędu bez przerywania wału
    Ochrona napędu przed działaniem medium – w razie ewentualnego przecieku

    Długa żywotność
    Uszczelnienie przed uszkodzeniami mechanicznymi chroni pierścień osadczy

    Niezawodność
    Trzymimośrodowa konstrukcja minimalizuje zużycie i momenty obrotowe przy zachowaniu najwyższej klasy szczelności

    Dokładna instalacja
    Długość zabudowy: DIN 558-1, rząd 20/25/16 (DIN 3202-K1/K2/K3) Opcja: wykonanie z przylgą C i D – wg. DIN 2512
    Przepustnica do standardowych połączeń kołnierzowych.

    Łatwa obsługa
    Centrowanie osiowe znajduje się w łatwo dostępnym miejscu – skrócenie czasu serwisu

    Racjonalnie i bezpiecznie
    Śruby cylindryczne nie przenoszą momentów obrotowych na korpus

  • Wykres HGT

  • Przepustnica przyjazna i łatwa w serwisowaniu
    Centrowanie osiowe znajduje się w łatwo dostępnym miejscu – skrócenie czasu serwisu
    Uszczelnienie gniazda jest łatwo dostępne, gdy konieczna jest wymiana tylko wkładka pierścieniowa musi zostać usunięta – skrócenie czasu napraw

    Doskonała szczelność
    Wraz ze wzrostem różnicy ciśnienia docisk tarczy do powierzchni uszczelniającej płyty jest zwiększony. Funkcja uszczelniająca wzrasta wraz ze wzrostem różnicy ciśnienia i zapewnia absolutną szczelność od najniższych ciśnień aż do PN 40/PN 63

    Bezpieczeństwo (opcja: TA Luft)
    Doszczelnienie za pomocą dławika może zostać wykonane bez konieczności demontażu napędu – łatwy dostęp do śrub za pomocą jednego klucz

    Niezawodność
    Potrójnie mimośrodowa konstrukcja minimalizuje zużycie i momenty obrotowe przy zachowaniu najwyższej klasy szczelności

    Długa żywotność
    Uszczelnienie przed uszkodzeniami chroni pierścień osadczy

    Ekonomiczny i łatwy montaż wszystkich typów siłowników
    Standardowe przyłącze napędu zgodnie z DIN/ISO 5211

    • Woda / Ścieki
    • Inżynieria
    • Przemysł spożywczy
    • Przemysł chemiczny i petrochemiczny
    • Przemysł farmaceutyczny
    • Farbiarnie, lakiernie

  • Przepustnica podwójnie mimośrodowa typu LUGER

    Średnice nominalne: DN 80 – DN 300

    Do zabudowy między kołnierze:
    DN 50 – DN 300 DIN EN 1092-1 PN 10/16/25/40; ANSI Class 150/300

    Długość zabudowy:
    DIN 3202-K1 (K2/K3)
    EN 558 T1-rząd 20 (25/16)

    Zakres temperaturowy: od -50 °C do +450 °C (zależne od materiału uszczelnienia)

    Zakres regulacji: 10° -90° kąt otwarcia; 20° – 60° liniowa regulacja

    Zakres ciśnień: próżnia do maksymalnie 25 bar (zależne od temperatury)

    Przyłącze napędu: ISO 5211 – DIN 3337

  • Uszczelnienie lamelowe

    • szczelne zamknięcie w obu kierunkach
    • zamykanie bez ścierania przy gnieździe
    • brak blokowania się dzięki ustaleniu kąta przesunięcia względem powierzchni uszczelniających
    • pierścień uszczelniający/osadczy składający się z par lameli stal szlachetna/grafit
    • pierścień osadczy montowany w obudowie – nie na tarczy
    • pierścień lamelowy przy zabudowie w zalecanym kierunku przepływu jest chroniony przed bezpośrednim kontaktem z medium, dzięki temu uszczelnienie nie zużywa się jednostronnie, jak to ma miejsce przy montażu na tarczy
    • elastyczne metalowe uszczelnienie lamelowe mocowane pierścieniem zaciskowym, jednak nie zamknięte siłowo
    • uszczelnienie lamelowe pływa, jest samocentrujące się w obudowie
    • momentem zamykającym tarczy klapy uszczelnienie centruje się promieniowo do tarczy
    • elastyczne wykonanie powoduje kontakt z pakietem lamelowym na całym obwodzie
    • dzięki temu osiąga się absolutną szczelność wg normy DIN EN 122661, część 1 klasy szczelności A przy jednoczesnym małym momencie zamykania

  • Karty Katalogowe - Przepustnica HGT1 (próżnia) DN80-300
    Karty Katalogowe - Przepustnica HGT1 (próżnia) DN80-300
    Karty katalogowe - przepustnica HGT1 (próżnia) DN80-300.pdf
    646 KiB
    415 Downloads
    Szczegóły
    Karty Katalogowe - Przepustnica HGT1 DN80-300
    Karty Katalogowe - Przepustnica HGT1 DN80-300
    Karty katalogowe - przepustnica HGT1 DN80-300.pdf
    660 KiB
    383 Downloads
    Szczegóły