Przepustnica potrójnie mimośrodowa – kliknij
i zobacz budowę.
Typ: LUGER
Do zabudowy między kołnierze:
DIN EN 1092-1 PN 10-40, ANSI Class 150/300
Średnice: DN80 – DN300
Napędy: przekładnia ślimakowa, napęd elektryczny, napęd pneumatyczny (jednostronnego i dwustronnego działania)
Opis
-
- Certyfikat TÜV zgodnie z normą DIN EN ISO 9001:2000
- Monitorowane produkcji przez AD 2000-WO/TRD100
- Znak CE spełnia wymogi bezpieczeństwa – Europejska Dyrektywa Urządzeń Ciśnieniowych PED 2014/68/EU
- Certyfikat GOST-R
- Próba ciśnieniowa:DIN 3230, T3-BA/B0-1; EN 12266- 1 A
- Dopuszczenia: Germanischer Lloyd, Lloyd Register of Shipping, Det Norske Veritas (DNV)
-
Bezpieczeństwo (opcja: TA Luft)
Doszczelnienie za pomocą dławika może zostać wykonane bez konieczności demontażu napędu – łatwy dostęp do śrób za pomocą jednego kluczGEFA Multitop
Przyłącze napędu wg ISO 5211 w różnych rozmiarach
Konstrukcja przyłącza napędu bez przerywania wału
Ochrona napędu przed działaniem medium – w razie ewentualnego przeciekuDługa żywotność
Uszczelnienie przed uszkodzeniami mechanicznymi chroni pierścień osadczyNiezawodność
Trzymimośrodowa konstrukcja minimalizuje zużycie i momenty obrotowe przy zachowaniu najwyższej klasy szczelnościDokładna instalacja
Długość zabudowy: DIN 558-1, rząd 20/25/16 (DIN 3202-K1/K2/K3) Opcja: wykonanie z przylgą C i D – wg. DIN 2512
Przepustnica do standardowych połączeń kołnierzowych.Łatwa obsługa
Centrowanie osiowe znajduje się w łatwo dostępnym miejscu – skrócenie czasu serwisuRacjonalnie i bezpiecznie
Śruby cylindryczne nie przenoszą momentów obrotowych na korpus -
Przepustnica przyjazna i łatwa w serwisowaniu
Centrowanie osiowe znajduje się w łatwo dostępnym miejscu – skrócenie czasu serwisu
Uszczelnienie gniazda jest łatwo dostępne, gdy konieczna jest wymiana tylko wkładka pierścieniowa musi zostać usunięta – skrócenie czasu naprawDoskonała szczelność
Wraz ze wzrostem różnicy ciśnienia docisk tarczy do powierzchni uszczelniającej płyty jest zwiększony. Funkcja uszczelniająca wzrasta wraz ze wzrostem różnicy ciśnienia i zapewnia absolutną szczelność od najniższych ciśnień aż do PN 40/PN 63Bezpieczeństwo (opcja: TA Luft)
Doszczelnienie za pomocą dławika może zostać wykonane bez konieczności demontażu napędu – łatwy dostęp do śrub za pomocą jednego kluczNiezawodność
Potrójnie mimośrodowa konstrukcja minimalizuje zużycie i momenty obrotowe przy zachowaniu najwyższej klasy szczelnościDługa żywotność
Uszczelnienie przed uszkodzeniami chroni pierścień osadczyEkonomiczny i łatwy montaż wszystkich typów siłowników
Standardowe przyłącze napędu zgodnie z DIN/ISO 5211 -
- Woda / Ścieki
- Inżynieria
- Przemysł spożywczy
- Przemysł chemiczny i petrochemiczny
- Przemysł farmaceutyczny
- Farbiarnie, lakiernie
-
Przepustnica podwójnie mimośrodowa typu LUGER
Średnice nominalne: DN 80 – DN 300
Do zabudowy między kołnierze:
DN 50 – DN 300 DIN EN 1092-1 PN 10/16/25/40; ANSI Class 150/300Długość zabudowy:
DIN 3202-K1 (K2/K3)
EN 558 T1-rząd 20 (25/16)Zakres temperaturowy: od -50 °C do +450 °C (zależne od materiału uszczelnienia)
Zakres regulacji: 10° -90° kąt otwarcia; 20° – 60° liniowa regulacja
Zakres ciśnień: próżnia do maksymalnie 25 bar (zależne od temperatury)
Przyłącze napędu: ISO 5211 – DIN 3337
-
Uszczelnienie lamelowe
- szczelne zamknięcie w obu kierunkach
- zamykanie bez ścierania przy gnieździe
- brak blokowania się dzięki ustaleniu kąta przesunięcia względem powierzchni uszczelniających
- pierścień uszczelniający/osadczy składający się z par lameli stal szlachetna/grafit
- pierścień osadczy montowany w obudowie – nie na tarczy
- pierścień lamelowy przy zabudowie w zalecanym kierunku przepływu jest chroniony przed bezpośrednim kontaktem z medium, dzięki temu uszczelnienie nie zużywa się jednostronnie, jak to ma miejsce przy montażu na tarczy
- elastyczne metalowe uszczelnienie lamelowe mocowane pierścieniem zaciskowym, jednak nie zamknięte siłowo
- uszczelnienie lamelowe pływa, jest samocentrujące się w obudowie
- momentem zamykającym tarczy klapy uszczelnienie centruje się promieniowo do tarczy
- elastyczne wykonanie powoduje kontakt z pakietem lamelowym na całym obwodzie
- dzięki temu osiąga się absolutną szczelność wg normy DIN EN 122661, część 1 klasy szczelności A przy jednoczesnym małym momencie zamykania
- Karty Katalogowe - Przepustnica HGT1 (próżnia) DN80-300
Karty katalogowe - przepustnica HGT1 (próżnia) DN80-300.pdf