Przepustnica centryczna miękkouszczelniona

Specjalna konstrukcja opracowana do transportu ciał stałych – pneumatyczne doszczelnienie, bez tarcia

Typ: WAFER
Do zabudowy między kołnierze:
DIN EN 1092-1 PN 10/16, ANSI Class 150
Korpus: dwuczęściowy
Tarcza: samocentrująca
Wał i tarcza: monolit
Uszczelnienie: wymienne
Średnice: DN50 – DN300

Napędy: napęd pneumatyczny (jednostronnego i dwustronnego działania)

Opis

    • Certyfikat TÜV zgodnie z normą DIN EN ISO 9001:2000
    • Znak CE spełnia wymogi bezpieczeństwa – Europejska Dyrektywa Urządzeń Ciśnieniowych PED 2014/68/EU

  • GEFA Multitop
    Przyłącze napędu wg ISO 5211 w różnych rozmiarach
    Konstrukcja przyłącza napędu bez przerywania wału
    Ochrona napędu przed działaniem medium – w razie ewentualnego przecieku

    Dwuczęściowy korpus
    Standardowa długość zabudowy wg DIN 3202 K1
    Łatwo serwisowalna – wszystkie elementy wewnętrzne są wymienne i proste w obsłudze

    Łożysko z uszczelką o-ring (uszczelnienie wtórne)

    Uszczelnienie pierwotne
    Labiryntowa konstrukcja zintegrowana z uszczelnieniem gniazda, wolne od kawitacji, zapewnia absolutną szczelność do zewnątrz

    Uszczelnienie gniazda
    Wielofunkcyjny element uszczelniający, łatwy do wymiany, bezobsługowy, długo żywotny, szczelnie odcinający przepływ w kierunku do kołnierzy i do wału

    Tarcza i wał
    Jednoczęściowe – najstabilniejsze (brak miejsc łączeniowych), minimalne straty ciśnienia

    Racjonalnie i bezpiecznie
    Śruby cylindryczne nie przenoszą momentów obrotowych na korpus

  • Pneumatyczne doszczelnienie
    Podczas zamykania powietrze doszczelnia uszczelnienie gniazda do tarczy – przepustnica pracuje płynnie bez uszkodzeń uszczelnienia gniazda (bez tarcia)
    KS9 działanie
    Przepustnica przyjazna i łatwa w serwisowaniu
    Łatwa wymiana zużywających się części dzięki dwuczęściowemu korpusowi – niskie koszty utrzymania

    Doskonała szczelność
    Wielofunkcyjny element uszczelniający, łatwy do wymiany, bezobsługowy, długo żywotny, szczelnie odcinający przepływ w kierunku do kołnierzy i do wału. Niezawodne uszczelnienie gniazda (wymienialne) oraz trzpienia, osadzenie „jaskółczy ogon” – brak blokowania tarczy przez uszczelkę – zmniejszenie zużywania się uszczelnienia

    Ekonomiczny i łatwy montaż wszystkich typów siłowników
    Standardowe przyłącze napędu zgodnie z DIN/ISO 5211

    • Transport materiałów sypkich – odcinanie i dozowanie

  • Przepustnica centryczna miękkouszczelniona typu WAFER

    Średnice nominalne: DN 50 – DN 300

    Do zabudowy między kołnierze: DIN EN 1092-1 PN 10/16; ANSI Class 150

    Korpus: dwuczęściowy
    Dysk i wał: samocentrujący, jednoczęściowy

    Długość zabudowy: EN 558-1 rząd 20; DIN 3202-K1

    Przyłącze napędu: ISO 5211 – DIN 3337

  • Na zapytanie